ازهمه چیز و از همه جا

تنها ترین تنها منم

ازهمه چیز و از همه جا

تنها ترین تنها منم

شش چیز در شش جا

سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۳۹ ب.ظ
( خداوند از طریق جبرئیل به حضرت موسی (ع) فرموده ):

من شش چیز را در شش جا قرار دادم ولی مردم آن را در شش جای دیگر طلب می کنند و هرگز به آن نمی رسند:

👈1- من علم را در گرسنگی قرار دادم ولی مردم آن را در سیری دنبال می کنند

👈2- من عزت را در نماز شب قرار دادم ولی مردم آن را در دستگاه سلاطین می جویند

👈3- من ثروت را در قناعت قرار دادم ولی مردم آن را در کثرت مال طلب می کنند

👈4- من استجابت دعا را در لقمه حلال قرار دادم ولی مردم آن را در قیل و قال دنبال می کنند

👈5- من بلند مرتبگی را در تواضع قرار دادم ولی مردم آن را در تکبر می طلبند

👈6- من راحتی را در بهشت قرار دادم ولی مردم ان را در دنیا طلب می کنند
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۹
زهرا ولدبیگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی