ازهمه چیز و از همه جا

تنها ترین تنها منم

ازهمه چیز و از همه جا

تنها ترین تنها منم

بهترین جمله

جمعه, ۱۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۹ ق.ظ
عجب متن قشنگی👌

گفتم خدایا چگونه آغاز کنم؟؟؟
گفت به نام من
گفتم خدایا چگونه آرام گیرم؟؟؟
گفت به یاد من
گفتم خدایا خیلی تنهایم؟؟؟
گفت تنها تر از من؟
گفتم خدایا هیچ کسی کنارم نمانده؟؟؟
گفت به جزمن
گفتم خدایا از بعضی ها دلگیرم
گفت حتی ازمن؟
گفتم خدایا قلبم خالیست
گفت پرکن از عشق من
گفتم دست نیاز دارم
گفت بگیردست من
گفتم با این همه مشکل چه کنم؟؟؟
گفت توکل کن به من
گفتم احساس میکنم خیلی ازت دورم
گفت نه،نزدیکترین به تو ،من
گفتم برای آرزوهایم چه کنم؟؟؟
گفت تلاش و به امید من
گفتم خدایا چرا اینقدر میگویی من؟؟؟
گفت چون من از تو هستم و تو از من.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۶
زهرا ولدبیگی

نظرات  (۴)

خیلی قشنگ بود مرسی
۱۶ تیر ۹۶ ، ۱۳:۱۵ سپهر صادقی
گفتم که نوش لعلت
مارا به ارزو کشت
...
قشنگ بود ممنون :)
سلام. بسیار زیبا بود. شما هم زدی تو کار شعر؟! عجب ها!
۱۶ تیر ۹۶ ، ۱۲:۰۱ منصوره 🌹🌹🌹
این شعر رو حفظم 
ولی بازهم ایووول

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی