ازهمه چیز و از همه جا

تنها ترین تنها منم

ازهمه چیز و از همه جا

تنها ترین تنها منم

بچه

پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۷ ب.ظ
زنگ زدم خونه خواهرم،بچه خواهرم گوشی روبرداشت.


گفتم:سلام،بگومامانت صحبت کنه.
گفت:نمیشه،داله گلیه می تونه :
گفتم:بابات کجاست؟
گفت:دم دله،داله با آقا پلیسه صحبت می تونه.
گفتم:داداش حامد کو؟گفت:اونم لفته بیمالستانالو بگلده.
.درحالی که داشتم ازشدت نگرانی سکته می کردم،
بلندگفتم:مگه چی شده؟
گفت:من گم شدم.
گفتم:مگه الان کجایی؟●_●
گفت:زیل تخت.... : :
...تف تو رووحت بچه...😐
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۵
زهرا ولدبیگی

نظرات  (۱)

۱۵ تیر ۹۶ ، ۲۳:۴۸ منصوره 🌹🌹🌹
خخخخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی